5 kommentarer på “Madonna och Rider Waite Tarot

  • Hej Kristallina, jag har länkat till den här posten från mitt inlägg här på Stockholm Tarot Madame Tasso:

    http://stockholm-tarot.blogspot.com/2011/08/att-ga-in-i-ett-tarotkort.html

    Inlägget handlar om att gå in i ett tarotkort (vilket är vad jag kommer att göra på min blogg, för läsarnas räkning) och då kom jag till att tänka på att Madonnas gamla tarotfond skulle vara en god illustration till hur det går till, ungefär. Din blogg hamnade jag på genom att jag sökte Madonna + tarot – vad bra att du satt just dom etiketterna på ditt blogginlägg:)

    Länken hit till dig hittar du allra längst ner i mitt PS.

    Ser att det är länge sedan du bloggade – så synd:(

    • Aha…. ingen dum idé alls, det här med att gå in i ett tarotkort. Ska läsa ditt inlägg så fort jag kan. Jag ska! fortsätta blogga om korten. Har lämnat halvfärdiga saker här dessutom och så kan man inte ha det 😉
      Rättade till det där lilla felet.

  • Lämna en kommentar