Halloween – Samhain

Publicerat oktober 31, 2009 av Kristallina

Det blev en ganska lång paus på den här bloggen men det kan hända igen ;)Jag måste verkligen känna för att skriva.

Idag är ett bra tillfälle att lägga kort. Man firar Halloween eller Samhain. Dags att tänka på det man ska lägga bakom sig. Vad ska man bearbeta den här tiden som kommer nu. Natten har tagit över.

Hoppas att jag kan skriva lite mera om högtiderna och läggningssystem som är lämplig för den egna utvecklingen.

Fick en fråga om vanliga spelkort och det är nånting som jag funderar på att börja med. Spelkort är inte dyra och alla kan försöka sig på dem utan att lägga ner så mycket pengar för korten.

Vet inte riktigt om det blir en egen sida eller om jag tar det som inlägg unter samma kategori. Vi ska se 😀

2 kommentarer på “Halloween – Samhain

  • Håller på att ”strukturera” lite hur jag ska bygga upp det men det blir nog bra till slut. Inte så lätt som man tror. Man vill inte skriva romaner men ändå tillräckligt mycket, puhhhh…balansgång 😉

  • Lämna en kommentar